1. Kto może dołączyć do Klubu Nauczyciela?
Do Klubu Nauczyciela Cinema City dołączyć może każdy kochający kino nauczyciel oraz opiekun pracujący w przedszkolu, szkolnictwie podstawowym, w szkołach średnich, w szkołach specjalnych oraz szkołach i uczelniach wyższych, a także pozostali specjaliści szkolnictwa i wychowawcy, którzy czynnie wykonują obowiązki w odpowiednich placówkach oświatowych.
2. Jak poprawnie wpisać numer telefonu placówki w formularzu rejestracyjnym?
Numer telefonu placówki wpisz zgodnie ze wzorem: 00-0000000, takim samym zarówno dla numerów stacjonarnych, jak i komórkowych.
3. Zarejestrowałem/am się w Klubie Nauczyciela. Kiedy otrzymam kartę?
Po rejestracji na Twój adres e-mail automatycznie powinna przyjść wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Kliknięcie w niego potwierdza Twoje zgłoszenie. Po takim potwierdzeniu przygotowujemy dla Ciebie elektroniczną kartę zniżkową. Wiadomość może znajdować się w innych folderach niż skrzynka odbiorcza, np. spam/oferty/społeczności. Elektroniczną kartę zniżkową wyślemy na adres mailowy podany w formularzu zgłoszeniowym w przeciągu 14 dni od poprawnego potwierdzenia rejestracji do Klubu Nauczyciela Cinema City.
4. Jak wygląda karta Klubu Nauczyciela?
Obecnie, karty Klubu Nauczyciela obsługujemy w dwóch formach:
- karta elektroniczna – w postaci numeru oraz kodu kreskowego wysyłanego na adres mailowy członka Klubu Nauczyciela;
- karta fizyczna – imienna w postaci plastikowej.
5. Jak mogę kupić bilety zniżkowe?
Bilety dla siebie i osoby towarzyszącej kupisz stacjonarnie w kasie kina. Poinformuj obsługę, że posiadasz kartę Klubu Nauczyciela i okaż ją przy kasie, a nasz pracownik naliczy stosowną zniżkę. Niestety, nie ma możliwości zakupu biletów przez naszą stronę internetową.
6. Ile biletów mogę zakupić z kartą Klubu Nauczyciela?
Zniżkowa karta Klubu Nauczyciela upoważnia dziennie do zakupu dwóch biletów w cenie biletu grupowego obowiązującego w wybranym kinie. Bilety możesz zakupić dla siebie i Twojej osoby towarzyszącej na wybrany seans filmowy lub dwa bilety zniżkowe na dwa różne seanse dla siebie.
7. Na jakie formaty mogę kupić bilety zniżkowe?
Karta Klubu Nauczyciela upoważnia Cię do zakupu biletów zniżkowych na seanse w formatach 2D, 3D, 2D IMAX oraz 3D IMAX. Nie ma możliwości zakupu biletów zniżkowych na filmy w technologii 4DX, SCREENX ™ oraz na seanse w strefie VIP.
8. Czy mogę zakupić bilety zniżkowe na pokazy specjalne?
Zgodnie z regulaminem nie ma możliwości zakupu biletów zniżkowych z kartą Klubu Nauczyciela na wydarzenia specjalne. Wyjątkiem objęte są tylko wybrane pokazy filmowe. Jeśli interesuje Cię konkretny tytuł skontaktuj się z nami pod adresem nauczyciel@cinema-city.pl, sprawdzimy dla Ciebie obowiązującą ofertę.
9. Czy karta Klubu Nauczyciela upoważnia mnie do zakupu przekąsek w barze kinowym w obniżonej cenie?
Tak, karta Klubu Nauczyciela umożliwia dziennie zakup jednej Oferty Specjalnej Duet z popcornem lub nachos ze zniżką wynoszącą 15% ceny Oferty Specjalnej Duet zgodnie z ofertą i określonym cennikiem w danym kinie.
10. Czy karta Klubu Nauczyciela upoważnia mnie do zakupu kawy w obniżonej cenie?
Tak, karta Klubu Nauczyciela umożliwia dziennie zakup dwóch kaw w cenie 9,00 zł za sztukę we wszystkich barach lub kawiarniach kinowych dostępnych w kinach Cinema City. Kawy dostępne w ramach oferty to Espresso, Espresso Macchiato, Americano, Cappuccino, Caffe Latte oraz Flat White.
11. Jak zaktualizować dane osobowe na karcie Klubu Nauczyciela?
Skontaktuj się z nami pod adresem nauczyciel@cinema-city.pl i napisz nam jakie dane chcesz zmienić. Nie zapomnij o podaniu numeru karty Klubu Nauczyciela oraz adresu e-mail podanego podczas rejestracji w Klubie.
12. Zgubiłem/Zgubiłam swoją kartę Klubu Nauczyciela, co robić?
Skontaktuj się z nami pod adresem nauczyciel@cinema-city.pl i opisz nam sytuację. Nie zapomnij podać adresu e-mail podanego przy rejestracji w Klubie. W ciągu 14 dni otrzymasz od nas elektroniczną kartę z nowym numerem.
13. Czy mogę udostępnić moją kartę osobom trzecim?
Nie, karta Klubu Nauczyciela jest imienna i korzystać z niej może wyłącznie jej właściciel.
14. Moja karta Klubu Nauczyciela nie działa, co robić?
Jeżeli zauważyłeś problem ze swoją kartą Klubu Nauczyciela, skontaktuj się z nami pod adresem nauczyciel@cinema-city.pl i opisz nam sytuację. Nie zapomnij o podaniu numeru karty Klubu Nauczyciela oraz adresu e-mail podanego podczas rejestracji w Klubie. Zweryfikujemy sytuację i dołożymy wszelkich starań, by rozwiązać problem.