Program Unlimited
-
Co to jest Cinema City Unlimited?
-
Co daje karta Unlimited?
-
Jaki jest minimalny wiek wymagany do rejestracji konta Unlimited?
-
Jakie są dostępne opcje wyboru abonamentu Unlimited?
-
Jakie są dostępne opcje wyboru opłat za abonament Unlimited?
-
Co to jest okres początkowy?
-
Czym jest okres odstąpienia?
-
Czy z abonamentu Unlimited można korzystać od razu po rejestracji?
-
Czy jako członek Unlimited uzyskam dodatkową zniżkę w kinowym barze i kawiarni?
-
Czy członkom Unlimited przysługują inne, dodatkowe benefity?
Rejestracja w programie Unlimited
-
W jaki sposób dołączyć do Unlimited?
-
Jakie dane są wymagane podczas rejestracji konta Unlimited?
-
Czy w programie Unlimited może zarejestrować się osoba poniżej 16 roku życia?
-
Czy muszę dodać swoją kartę płatniczą?
-
Jakie zdjęcie jest wymagane podczas rejestracji?
-
Gdzie odbiorę swoją fizyczną kartę Unlimited?
-
Czy istnieje możliwość dostarczenia karty Unlimited na wskazany przeze mnie adres pocztowy?
Konto Unlimited
-
Jaki zrezygnować z członkostwa w programie Unlimited?
-
Chcę otrzymywać Newsletter dla Klubowiczów, w jaki sposób mogę go uzyskać?
-
Jak mogę wycofać zgody marketingowe?
-
Jak mogę zmienić adres e-mail przypisany do konta?
-
W jaki sposób mogę zmienić zdjęcie na mojej karcie Unlimited?
-
W jaki sposób mogę zmienić dane osobowe na mojej karcie Unlimited?
-
Czy mogę zmienić Grupę Abonamentową?
-
Zgubiłem kartę, w jaki sposób mogę wyrobić duplikat?
-
Jaki jest numer na Infolinię Unlimited?
-
Czy mogę zrezygnować z abonamentu Unlimited w trakcie okresu początkowego?
-
Czy jest możliwość powrotu do programu Unlimited i kontynuowanie poprzedniej umowy?
Płatności za abonament Unlimited
-
Dołączyłem do programu Unlimited w opcji na 3 miesiące, dlaczego konto nie zostało zamknięte i nadal pobierane są opłaty?
-
Założyłem kartę Unlimited z opłatą z góry za rok, dlaczego po roku konto nie jest już aktywne?
-
Czy można zmienić abonament z rocznego na miesięczny?
-
Czy można zmienić abonament z miesięcznego na roczny?
-
Jak mogę uzyskać fakturę za abonament Unlimited?
-
W jaki sposób dokonać zmiany karty płatniczej przypisanej do konta Unlimited?
-
Czy mogę zmienić kartę płatniczą kontaktując się z Infolinią Unlimited?
-
Mam nieuregulowane płatności i moja karta Unlimited jest zawieszona. Jak mogę ją ponownie aktywować?
-
Czy mogę zmienić datę opłaty za abonament Unlimited?
-
W jaki dzień pobierana jest opłata za abonament Unlimited?
-
Czy korzystając z abonamentu mogę mieć przerwę w opłatach cyklicznych?
-
Czy za abonament Unlimited mogę zapłacić przelewem / BLIKiem?
-
Czy za abonament Unlimited mogę zapłacić w kinie?
-
Opłacałem abonament ale nie chodziłem do kina, czy mogę odzyskać wniesione płatności?
-
Posiadam aktywne konto Unlimited z Rocznym Planem Płatności, moja umowa niedługo się kończy, w jaki sposób mogę ją przedłużyć?
Bilety Unlimited
-
W jaki sposób mogę dokonać zakupu biletu Unlimited?
-
Dokonałem zakupu biletów, gdzie mogę je znaleźć?
-
Czy podczas kontroli biletów w kinie mogę okazać bilety na nośniku elektronicznym?
-
Czy podczas zakupu biletu muszę okazać kartę Unlimited?
-
Czy podczas zakupu biletów lub kontroli na bramce mogę okazać kartę Unlimited w formie zdjęcia?
-
Czy podczas weryfikacji na bramce biletowej muszę posiadać i okazać do kontroli kartę Unlimited?
-
Gdzie znajdę moją e-kartę Unlimited?
-
Ile biletów mogę mieć zakupionych w jednym czasie z kartą Unlimited?
-
Czy mogę wybrać się na seans do kina nie znajdującego się w mojej Grupie Abonamentowej?
-
Jaka jest dopłata do biletu do kina z innej Grupy Abonamentowej?
-
Czy wybierając się na seans w formatach 3D, IMAX, 4DX, ScreenX oraz VIP muszę dodatkowo dopłacać?
-
Czy z kartą Unlimited mogę wybrać się na seans specjalny np. maraton filmowy lub Ladies Night?
-
Czy na pokaz specjalny dla Klubowiczów mogę zabrać osobę towarzyszącą, która nie ma Unlimited?
Karta Podarunkowa Unlimited
-
Posiadam kartę podarunkową Unlimited, w jaki sposób mogę ją wykorzystać żeby założyć konto Unlimited?
-
Posiadam kartę podarunkową Unlimited, w jaki sposób mogę ją wykorzystać żeby przedłużyć moje konto Unlimited?
-
Czy jest dostępna do zakupu karta podarunkowa Unlimited na okres krótszy niż rok?
-
Gdzie zakupię kartę podarunkową Unlimited?
Zakup biletów
-
W jaki sposób mogę dokonać zakupu biletu?
-
Dokonałem zakupu biletów, gdzie mogę je znaleźć?
-
Czy podczas kontroli biletów w kinie mogę okazać bilety na telefonie?
-
Nie mam ze sobą biletów internetowych. Czy istnieje możliwość uzyskania w kasie kopii biletów zakupionych online?
-
Czy mogę zarezerwować bilety?
-
Jak otrzymać fakturę za zakup biletów?
-
Gdzie znajdę cennik biletów?
-
Czy okulary 3D są zwrotne?
-
Czy na seans 3D mogę zabrać ze sobą okulary 3D, które nabyłem podczas poprzedniej wizyty w kinie?
-
Czy okulary 3D są dostępne w mniejszej wersji dla dzieci?
Zwrot biletów
-
W jaki sposób mogę zwrócić bilet zakupiony online?
-
Czy mogę anulować w kinie bilet zakupiony online?
-
Czy mogę zwrócić bilety zakupione z użyciem vouchera lub karty podarunkowej?
-
Czy mogę anulować bilet na Maraton filmowy?
-
Czy mogę anulować bilety na Ladies Night?
-
Czy mogę anulować bilety na wydarzenia specjalne?
Bilety Zniżkowe
Repertuar
-
Kiedy na stronie pojawi się repertuar?
-
Jak długo film będzie dostępny w repertuarze?
-
Gdzie mogę sprawdzić, jakie jest ograniczenie wiekowe dla wybranego filmu?
-
Czy mogę zabrać ze sobą dziecko na seans, jeżeli jest młodsze, niż wskazuje na to ograniczenie wiekowe?
-
Czy godzina podana w repertuarze jest godziną rozpoczęcia seansu?
-
Gdzie mogę sprawdzić, czy film jest z napisami czy z dubbingiem?
-
Dlaczego w moim kinie nie są wyświetlane wszystkie filmy?
-
Dlaczego film, którego premiera wypada w piątek, jest wyświetlany już w środę?
-
Czy seanse przedpremierowe różnią się od seansów wyświetlanych od dnia premiery?
-
Gdzie znajdę informacje na temat seansów przedpremierowych?
IMAX
4DX
ScreenX
Konto online i Aplikacja mobilna
-
Jakie dane są potrzebne podczas rejestracji konta online?
-
Jak mogę zmienić adres e-mail przypisany do konta?
-
W jaki sposób mogę zmienić dane osobowe na moim koncie?
-
Jak mogę wycofać zgody marketingowe?
-
Moja aplikacja mobilna nie działa poprawnie, co powinienem zrobić?
-
Mam problem z logowaniem do konta
-
Chcę zweryfikować swoje konto, ale na podany adres e-mail nie przychodzi żaden link aktywacyjny
-
Jak mogę usunąć moje konto online?
Vouchery i Karty podarunkowe
-
Gdzie mogę sprawdzić szczegóły Vouchera/Karty Podarunkowej?
-
W jaki sposób mogę otrzymać fakturę za Karty Podarunkowe zakupione online?
-
Czy mogę przedłużyć termin realizacji Vouchera/Karty Podarunkowej?
-
W jaki sposób mogę zrealizować Voucher/ Kartę Podarunkową online?
-
Czy mogę zwrócić lub wymienić bilet opłacony Voucherem/Kartą Podarunkową.
-
Ile Kart Podarunkowych mogę zamówić online?
-
Czy Voucher/Kartę Podarunkową zawierającą 2 bilety można wykorzystać w dwóch oddzielnych transakcjach?
Rezerwacja grupowa
-
Dla kogo jest bilet grupowy?
-
Komu nie proponujemy biletów grupowych?
-
Czy opiekunowi przysługuje bezpłatny bilet?
-
Jak zrobić rezerwację grupową?
-
Czy rezerwację grupową trzeba zrobić z wyprzedzeniem?
-
Czy można dostosować godzinę seansu do potrzeb grupy?
-
Czy można zamówić film, którego nie ma w repertuarze?
-
Czy dostępna jest oferta przekąsek dla grup szkolnych?
-
Czy za bilety grupowe można zapłacić przelewem?
-
Czy seans grupowy można poszerzyć o edukację w kinie?
-
Czym jest projekt edukacyjny W Młodym Kinie?
-
Czym są wideoprelekcje?
-
Jakie są tematy zajęć odbywających się w kinie?
-
Na czym polega Filmowy Świat Dziecka?
-
W jaki sposób skorzystać z oferty IMAX® edukacyjnie?
-
Na czym polega interaktywne kino 4DX?
Klub Nauczyciela
-
Kto może dołączyć do Klubu Nauczyciela?
-
Jak poprawnie wpisać numer telefonu placówki w formularzu rejestracyjnym?
-
Zarejestrowałem/Zarejestrowałam się w Klubie Nauczyciela. Kiedy otrzymam kartę?
-
Jak wygląda karta Klubu Nauczyciela?
-
Jak mogę kupić bilety zniżkowe?
-
Ile biletów mogę zakupić z kartą Klubu Nauczyciela?
-
Na jakie formaty mogę kupić bilety zniżkowe?
-
Czy mogę zakupić bilety zniżkowe na pokazy specjalne?
-
Czy karta Klubu Nauczyciela upoważnia mnie do zakupu przekąsek w barze kinowym w obniżonej cenie?
-
Czy karta Klubu Nauczyciela upoważnia mnie do zakupu kawy w obniżonej cenie?
-
Jak zaktualizować dane osobowe na karcie Klubu Nauczyciela?
-
Zgubiłem/Zgubiłam swoją kartę Klubu Nauczyciela, co robić?
-
Czy mogę udostępnić moją kartę osobom trzecim?
-
Moja karta Klubu Nauczyciela nie działa, co robić?